Qest vytvořil pro český projekt Amazing Places kompletní, plně editovatelný webový systém, který nabízí řadu funkcionalit. Hlavním požadavkem zakladatele nevšedního a úspěšného počinu odkrývajícího neobvyklá, malebná zákoutí v České republice je originalita a integrita projektu. S Amazing Places spolupracuje Qest již více než dva roky.
TO NEJ! ČESKÉHO FACEBOOKU
Jméno Amazing Places se původně proslavilo hlavně svou úspěšností na sociální síti Facebook. Dnes se zde těší 132k+ sledovanosti. Již dříve se Facebook page AP zařadila mezi TOP4 ve výběru marketingové agentury H1. A právě webová podoba tohoto projektu vychází z dílny Qest.
O CO JDE?
“Co kdybyste nemuseli za skvělými službami, pohodlím a krásou jezdit do zahraničí?” – tak zní jeden z hlavních claimů webové stránky Amazing Places. Projekt má za cíl představit Čechům (ale i zahraničním návštěvníkům) zajímavá místa v naší zemi, která jsou netradiční a jejichž služby mají vysokou úroveň. “Kouzelná místa” – jak se projekt prezentuje v českém jazyce – chtějí inspirovat k vyšší návštěvnosti lokálních destinací. V jednotlivých prezentacích naleznete chalupy, statky, farmy, roubenky, apartmány, ale i lázně, penziony a hotely – to vše na území České republiky.
Kromě poskytování informací a nevšedních destinacích měl dle prvotního zadání web umožňovat řadu dalších funkcí, jako např. vytváření voucherů, jejich ověřování. Celý systém byl projektován jak pro B2B, tak pro B2C segment.
VÝVOJ
Ve vývoji webové aplikace a webové stránky Qest nečelil větším technickým výzvám a implementace systému nebyla náročná. Hlavní úskalí projektu spočívají ve velmi konkrétní představě náročného klienta. Komplikovaná jsou dotažení zadání a řešení častých změn. I v tomto případě se tým Qestu otevřel učení. Zavedením detailních specifikací a zadání se daří velmi dobře pokračovat ve spolupráci.
ANALÝZA NADE VŠE
Důkladné analýzy, prototypování a ladění prototypů vedou k úspěšnému rozvíjení projektu. Proces vývoje zahrnuje také časté meetingy, předvádění odvedené práce a funkcionalit a intenzivní komunikaci s klientem. V případě Amazing Places nebyl využit oblíbený SCRUM, ale waterfall. I zde se ukázalo, že myšlení zákazníka je mnohdy rozhodující faktor pro volbu metodiky vedení projektu.
VÝSLEDEK TĚŠÍ
"V rámci spolupráce s Amazing Places Qest vytvořil velmi zajímavý, úspěšný a také prospěšný projekt. Motivace Čechů poznávat svoji vlast a trávit v ní dostatek času a také finančních prostředků je samozřejmě skvělou iniciativou. Webové stránky neotřele seznamují potenciální klienty s celou řadou báječných míst. Součástí je sofistikovaný systém generování, evidování a ověřování voucherů pro využití ve vybraných kouzelných místech. Web je tedy zaměřen nejen na návštěvníky, ale také partnery webu. Ti mají k dispozici statistiky využití voucherů. Nově bylo v systému implementováno napojení na booking a zavedena plná automatizace fakturačního procesu včetně generování a spárování dokladů.
I webové stránky Amazing Places se těší vysoké návštěvnosti a nesou obrovský potenciál. Projekt je připraven pro další rozšiřování a čeká ho redesign, tentokrát již zcela v režii společnosti Qest."
TECHNOLOGIE
PHP